V Japonsku však nejde o prvý škandál tohto druhu v sieti reštaurácií s rýchlym občerstvením. Vedúci danej predajne sa za incident ospravedlnil a tvrdil, že nikomu zo zamestnancov v tej dobe nevypadol zub. Taktiež povedal, že na zube neboli žiadne známky toho, že by bol vo fritéze, tak si nevie vysvetliť, ako sa mohol do hranoliek dostať.
McDonald’s je v Japonsku skutočne obľúbený, v krajine má vyše 3000 prevádzok. No séria udalostí a škandálov, kde zákazníci v zmrzline a v Chicken McNuggets našli kúsky plastu a neskôr ľudský zub v hranolkách mu uberá na popularite. Predajnosť začiatkom minulého roka klesla o 39% a za rok 2014 celkovo stratili až 57 miliónov dolárov.
Vedúci predajne dodáva, že zákazníci si mohli do jedla dané objekty vložiť sami, a tým sa snažili reštaurácii poškodiť. „Každý rok zákazníkom ponúkame miliardy kusov jedla a rozumieme, že podobné prípady by sa nemali stávať. Budeme sa snažiť vyhýbať sa podobným nepríjemnostiam,“ hovorí.