Zastávka má byť jedným zo siedmich prestupných terminálov integrovanej dopravy. Okrem zastávky sa ráta s vybudovaním cyklotrasy, nového parkoviska Park & Ride s kapacitou 370 miest na mieste záhradkárskej osady a s rekonštrukciou a s predĺžením električkovej trate a Saratovskej ulice.
Železničná zastávka Lamačská brána s dvomi nástupišťami má byť dlhá 180 metrov a široká 3,5 metra. Umožní prestup cestujúcich zo Záhoria na spoje mestskej hromadnej dopravy do Bratislavy. Jej realizácia je podmienená predĺžením Saratovskej ulice, v jej rámci bude vybudovaný aj most, ktorý umožní prestup medzi nástupišťami a tiež aj prístup do nákupného centra. Na zastávku sa bude dať dostať z parkoviska a chodníkmi. V budúcnosti má byť zabezpečený aj prestup medzi železničnou a električkovou zastávkou schodiskami, výťahmi a lávkou. Železnice plánujú začať výstavbu v júni 2018, zastávka by mala byť v prevádzke v decembri 2020. Do projektu chcú vložiť vyše 5,58 milióna €. Jeho súčasťou bude aj vizuálny systém s informáciami o spojoch integrovanej dopravy. Medzi odporúčané investície projektu bola zahrnutá aj výstavba 5 parkovísk, 3 terminálov v Malackách, Pezinku a Senci a 7 terminálov na území Bratislavy. Okrem Borov ide o Devínsku Novú Ves - zastávka, Patrónku, Mladú gardu, Trnávku, Ružinov a Vrakuňu.