Program konferencie je opäť pestrý, neodolateľný a nabitý informáciami. Zaujímavosťou 12. ročníka Marketing Live je možnosť namixovať si svoj program na mieru. Doobeda sa pozvaní rečníci budú venovať veľkej téme „strategický marketing“ a poobedňajšia časť programu sa rozdelí tematicky do 3 konferenčných sál. Účastník konferencie bude mať možnosť dozvedieť sa viac o komunikačných stratégiách, personalizovanom a personálnom marketingu, či SEO a content marketingu.
Na konferenciu prijali pozvanie talentovaný a mnohokrát ocenený Ivan Kasaj /Provocation bureau/, zakladateľ bratislavského maratónu a nočného behu Bratislavou Peter Pukalovič /Be Cool /, generálny riaditeľ Panta Rhei Peter Kočalka, content marketing expert Eduard Radimák /Content Marketing Hub/. Na konferencii vystúpi aj Michal Kyselica mentor výkonného životného štýlu a zakladateľ portálu POSILKA.TV, ktorý má bohaté skúsenosti s videomarketingom. Youtube kanály, ktoré spravuje a optimalizuje prekonali hranicu 900 miliónov videní. Inšpiráciu a kreatívne nápady nájdu marketéri v prednáške „Marketing's new golden age.“ Po prvýkrát na Slovensku privítame ikonu zo sveta digitálneho marketingu kreatívneho riaditeľa Paula Kurzeju, nazývaného aj „SOUL of London Redwood agency“. Paul zastrešoval digitálnu a printovú komunikáciu pre viacerých globálnych klientov ako napríklad Volvo, Barclays, M&S, Boots, Mazda, Virgin Media, Shell, Esprit, La Redoute, Land Rover, P&G, Amnesty, Fujitsu a ďalšie.
Viac o monetizácii ako biznis stratégii speňažovania online projektov prezradí Pavol Kubán /SCR Interactive, ADMA/. O skúsenostiach s efektívnymi a neefektívnymi kampaňami na konkrétneho zákazníka sa podelí Silvia Wenderlová /Klenoty Aurum/, o úspešných case studies Kofila a COOP Jednota a ako efektívne využiť online marketing pre retail sa účastníci dozvedia v prednáške Pavla Urbana /PRIA SYSTEM/. Iný pohľad na svet a ako je možné živiť sa blogovaním o svojich zážitkoch prinesie prednáška Alexandry Kováčovej, ktorá je crazy, sexy, funtraveler blogerkou a cestovateľkou na plný úväzok. Dobré správy pre všetkých marketérov na tému „osobný branding“ prinesie vo svojej prednáške Lukáš Bakoš z Maxman Consultants. Program konferencie osvieži panelová diskusia, ktorá sa zameria na segmentáciu, diferencovaný a nediferencovaný marketing, analýzu životného cyklu, na konečného spotrebiteľa a jeho nákupné rozhodovanie. Viac informácií o programe, ďalších prednášajúcich a možnostiach registrácie si môžete pozrieť na www.informslovakia.sk. Nájdete tu taktiež mená už registrovaných účastníkov konferencie.