Volvo v súlade so svojou novou globálnou marketingovou stratégiou oznámilo, že sa v rámci Európy okrem Ženevy nebude zúčastňovať na autosalónoch. Napriek tomu si verejnosť bude môcť pozrieť 18. a 19. apríla na námestí nákupného centra Galéria Eurovea v Bratislave slovenskú premiéru prémiového SUV Volvo XC90. Každý z návštevníkov tak má šancu zažiť na vlastnej koži, ako si Volvo predstavuje luxus na štyroch kolesách.
Volvo na akcii predstaví svoje najobľúbenejšie modely, ktoré v súčasnosti ponúka, no jednoznačne najväčším lákadlom bude práve slovenská premiéra dlho očakávaného prémiového SUV XC90. To prináša začiatok úplne novej kapitoly v dejinách značky Volvo. XC90 je najluxusnejším a najinovatívnejším vozidlom, aké doteraz švédsky výrobca automobilov vyrobil. Posúva komfort, bezpečnosť, kvalitu spracovania a dizajn súčasného modelu míľovými krokmi dopredu.
Spolu s novým kovovým logom dominuje prednej maske XC90 denné svietenie v tvare ležatého písmena T – takzvané „Thorovo kladivo“. Dvojlitrovým, štvorvalcovým motorom spájajúcim výkon a úspornosť kraľuje hybrid s označením T8 s úctyhodným výkonom až 400 k.
XC90 ponúka najkomplexnejšiu a technologicky najvyspelejšiu štandardnú bezpečnostnú výbavu, aká je dnes dostupná v automobilovom priemysle. Interiéru modelu XC90 dominuje ovládacia stredová konzola s dotykovou obrazovkou v podobe tabletu, kombinácia kvalitných prírodných materiálov s ručne vypracovanými dizajnovými prvkami a jeden z najšpičkovejších audiosystémov od spoločnosti Bowers & Wilkins.