Britská značka spodnej bielizne sa dala dokopy s partiou plnoštíhlych modeliek a otvorene vytiahli do boja proti známej značke Victoria’s Secret a jej anjelikom.
Americká firma Lane Bryant, ktorá sa špecializuje na dámy plnších tvarov, vyrukovala s reklamným heslom „My nie sme anjelici“. Chce tak konkurencii odkázať, že žena nemusí byť štíhla a vyšportovaná, aby bola pekná. „Naša kampaň chce povzbudiť všetky ženy, aby mali rady samy seba,“ tvrdí šéfka firmy Linda Heasley.
Firma si zjavne všimla vlnu nevôle, ktorú na seba privolala značka Victoria’s Secret svojou reklamou pod heslom „Dokonalé telo“. Desiatky tisíc ľudí vtedy podpísali petíciu, v ktorej vyzvali značku, aby prestala vyzdvihovať štíhle telá.
Firma sa zľakla a reklamu nakoniec zmenila. Na módu nabehli aj iné značky, magazín Sports Illustrated nedávno na svojej titulke vymenil štíhlu krásku za moletnú modelku.