Evan a jeho otec Jared začali so zaujímavým biznisom. Na Youtube si založili v roku 2011 kanál, na ktorom pridávali videá. O štyri roky neskôr mali 1,4 milióna predplatiteľov a neuveriteľných 1,2 miliardy zobrazení ich stránky. Čím sú takí výnimoční?
"Rovnako ako väčšina ľudí, som aj ja často rozmýšľal na tým, aká by bola moja vysnívaná práca. Ani v tom najlepšom sne mi však nenapadlo, že by som mohol vymýšľať kreatívne videá, pri ktorých trávim čas so svojou rodinou. Toto je určite jedna z najlepších možných profesií, ktorú len tak ľahko niečo neprekoná,“ hovorí Jared.
Jared a jeho syn mali totiž svetový nápad! Natočili svoju spoločnú zábavku – skúmanie hračiek, na video. Zverejnili ho na Youtube, a potom to prišlo. "Keď sme založili tento kanál, tak sme sa ani len nezamýšľali nad tým, že by sme mohli niečo zarobiť. Dokonca sme ani netušili, že je to vôbec možné,“ spomína Jared.
Keď im však neustále rástol počet vzhliadnutí, začali sa zaujímať viac o možnosti Youtubu. "Odrazu sa na našom účte hromadili peniaze. Pripúšťam, že to spočiatku nebolo moc, možno len pár dolárov denne. Ale myslel som si, že keď tento malý prúd príjmov odložím a dám ho do podielového fondu, potom, keď budú deti pripravené ísť na vysokú školu, by nám to mohlo pomôcť s rastúcimi nákladmi na ich vzdelanie."
Teraz Jared odhaduje ich ročný zárobok na 1,3 milióna dolárov. To zahŕňa aj peniaze, ktoré Evan dostal za to, že sa objavil v reklamách, a tiež za to, že hosťoval v televízii. Jared však vysvetľuje, že Evan je stále typickým deväťročným chlapcom. Na ich popularite má však obrovský podiel. "Myslím si, že jedným z najväčších faktorov nášho úspechu je schopnosť Evana spojiť sa s divákmi," konštatuje.