Ak nezasiahne prírodný živel, mohlo by sa to podariť. Nové opatrenia s trojzmenovou prevádzkou a dvoma montovňami totiž výrazne zmenšili sklz práce.
Momentálne oceľovú konštrukciu farbia na zeleno-sivo tak, ako o tom v ankete rozhodli Bratislavčania. Čulý stavebný ruch panuje deň čo deň na výstavbe Starého mosta. Termíny sú totiž neúprosné. Všetko, čo sa nestihne do konca roka, si Bratislava zaplatí sama a na financie z eurofondov môže zabudnúť. „K dnešnému dňu už bolo vyfakturovaných cca 12 000 000 €,“ povedala pre Nový Čas primátorova hovorkyňa Ivana Skokanová. V čase našej návštevy bolo vysunutých 105 m mostovej oceľovej konštrukcie. To predstavuje približne štvrtinu celej dĺžky mosta.
Okrem výsuvu mostnej konštrukcie sa začalo aj s kladením chodníkov.
„Budú dláždené tak, ako sa na ulicu v centre mesta patrí,“ konkretizoval aktuálne práce Nesrovnal. „Pôvodne mali byť chodníky len betónové,“ dodal primátor. Najväčšia mestská časť slovenskej metropoly tak bude v druhej polovici roka 2015 zapojená do siete mestských električkových tratí a historický most bude slúžiť nielen pre verejnú dopravu, ale aj cyklistom či chodcom.
Stane sa zároveň novou promenádou v Bratislave.