Podľa slov splnomocnenca nemeckej spolkovej vlády Steffena Rudolpha zatiaľ nestanovili termín, do ktorého by sa prevoz obetí mal ukončiť. Podobne ako si samotná operácia na mieste dopadu a identifikácia obetí vyžiadala vzhľadom na osobité okolnosti mimoriadny čas, platí to isté aj o preprave tiel zosnulých. Cieľom zostáva, prirodzene, učiniť tak v čo možno najkratšom čase, dodal pre tlačovú agentúru DPA Steffen Rudolph.
Šéf materskej spoločnosti Germanwings - nemeckej Lufthansy Carsten Spohr pre mienkotvorný denník Frankfurter Allgemeine Zeitung uviedol, že bezpečnosť leteckej dopravy by s ohľadom na tragický prípad stroja Germanwings mali zvýšiť, ako navrhol, neohlásené kontroly pilotov. Podobné testy by mohli zmenšiť neistoty o ich psychickom zdraví. Organizácia Cockpit zastupujúca pilotov návrh v princípe privítala.
Podľa šéfa Lufthansy by sa malo v budúcnosti zvážiť aj, v ktorých prípadoch môžu lekári, venujúci sa pilotom, porušiť svoju mlčanlivosť. Cockpit sa však proti zmenám v tejto sfére ohradil už krátko po havárii airbusu.
Ako je známe, haváriu stroja, ktorú neprežil nikto zo 150 ľudí na palube, zavinil 24. marca podľa doteraz zverejnených poznatkov vyšetrovateľov zámerne 27-ročný druhý pilot stroja.