Logo sitkomu sa už čoskoro môže objaviť na kuchynskom riade, potravinách či nápojoch, ale aj na iných miestach, kde by ste to vôbec nečakali. Markíza má s Hornou Dolnou podnikateľské úmysly! Oba varianty loga seriálu si totiž dala patentovať na Úrade priemyselného vlastníctva. Názov seriálu by sa mal podľa portálu mediaboom.sk objaviť najmä na kuchynských potrebách.
V zozname na registráciu sú uvedené šálky, misky, demižóny, krištáľ, džbány, aj potraviny ako káva, čaj, džemy či kompóty, a dokonca alkoholické a nealkoholické nápoje. Markíza už takto využila úspech Búrlivého vína, keď sa spojila s výrobcom vína a pripravila špeciálnu sériu fliaš s týmto názvom. Kedy televízia plány zrealizuje, nie je známe. Hovorkyňa Markízy Tatiana Tóthová totiž na otázku, aké sú ich konkrétne podnikateľské úmysly s Hornou Dolnou, odpovedala štandardne: „Budeme vás informovať, keď to bude aktuálne.“