Ide o navýšenie prvého úveru, ktorý Sieť získala pred necelým rokom. "Českú banku si vedenie Siete vybralo najmä pre absenciu akýchkoľvek prepojení s miestnym prostredím. Banka pre nás predstavuje dôveryhodného veriteľa s nespochybniteľnými finančnými zdrojmi, čo nám dáva najvyššiu mieru slobody pri presadzovaní našej predstavy o jednoduchom a spoľahlivom štáte," uviedla hovorkyňa Siete Karolína Ducká. Okrem tohto úveru je fungovanie Siete financované aj z členských príspevkov a darov od priaznivcov, ktorých zoznam je pravidelne zverejňovaný na internete. Sieť sa opiera aj o činnosť rastúceho množstva dobrovoľníkov.
Predseda strany Radoslav Procházka zároveň udelil Fio banke písomný súhlas na to, aby nad rámec bankového tajomstva poskytla médiám informácie o základných parametroch úveru, rozsahu ručenia zaň a osobe ručiteľa.
Náklady na letnú nadlinkovú kampaň Siete dosiahli spolu sumu 191.244,85 eura. Súčasťou tejto kampane boli májové billboardy v hokejových dresoch, júnové billboardy na predstavenie štvorbodového plánu dobrého štátu a júlové billboardy na podporu dvoch základných prvkov programu Siete - hmotnej zodpovednosti politikov a vylúčenia schránkových firiem z verejného priestoru. Každý mesiac bolo billboardov približne 600. V auguste Sieť neplánuje žiadnu novú nadlinkovú kampaň.