Ide o projekt, ktorý má zabezpečiť lepšiu starostlivosť o oči pre sociálne znevýhodnených ľudí. Informovala o tom vo štvrtok agentúra AP. Kampaň s názvom "Kúp si okuliare, daruj zrak" si kladie za cieľ získať desať miliónov dolárov na vyšetrenie a vybavenie pre ľudí po celom svete, ktorí si nemôžu dovoliť zdravotnícke služby a v dôsledku toho prichádzajú o zrak. Revo venuje na tieto účely desať dolárov z každých svojich predaných okuliarov.
Bono, vlastným menom Paul Hewson, uvedie na jeseň v rámci tohto projektu v spolupráci s predmetnou spoločnosťou na trh vlastnú sériu slnečných okuliarov, ktoré nosí aj na koncertoch práve prebiehajúceho svetového turné U2. Tento 55-ročný hudobník, známy svojím aktivizmom a dobročinnosťou, označil zrak za "ľudské právo".
Írsky rocker, ktorému pred dvoma desaťročiami diagnostikovali zelený zákal, tvrdí, že jeho zrak je momentálne v poriadku. Vo svojom štvrtkovom vyhlásení však poznamenal, že "desiatky miliónov ľudí po celom svete s problémami videnia nemajú prístup k okuliarom, dokonca ani len k základnému vyšetreniu očí".
Podľa firmy Revo má nedostatok prostriedkov za následok slepotu alebo nezvratné poškodenie zraku u 625 miliónov obyvateľov planéty, pričom v určitých rozvojových krajinách pripadá jeden očný lekár až na milión osôb. Spoločnosť chce takýmto spôsobom do roku 2020 pomôcť vyše piatim miliónom detí i dospelých.