Podľa jej slov je vysoko nepravdepodobné, že stavba bude dokončená v tejto lehote. Bratislava Inak chce preto iniciovať nariadenie pre zhotoviteľa pracovať 24 hodín denne, sedem dní v týždni a zásadným spôsobom žiada navýšiť kapacity pracovníkov.
Priebeh stavby podľa poslaneckého klubu totiž spôsobuje obrovské množstvo otáznikov, pretože nie je dokončená ani jedna z jej častí - Štúrova ulica, Starý most či trať v Petržalke. "Napriek viacerým prijatým opatreniam, ako je zriadenie druhej montovne, zavedenie trojzmennej prevádzky a stáleho dozoru zo strany mesta, je vysoko nepravdepodobné, že stavba bude dokončená včas," skonštatovala Augustinič. Bratislava Inak preto žiada, aby v súlade so zmluvnými podmienkami zverejnil zhotoviteľ revidovaný harmonogram prác a hlavné mesto uplatnilo všetky sankcie a možné odškodnenia za oneskorenie.
Aby projekt preplatila Európska únia, most s električkou do Petržalky musí byť dokončený do konca roka. Primátor Bratislavy Ivo Nesrovnal na konci augusta ale uviedol, že definitívna lehota na dokončenie stavby je 15. decembra. "Vzhľadom na to, ako celé tie práce postupujú, akú dobrú spoluprácu máme so zhotoviteľom, som presvedčený, že tento termín je posledný," konštatoval primátor s tým, že sa momentálne darí napĺňať stanovený pracovný harmonogram.
Pomohli k tomu podľa neho opatrenia, ktoré mali meškanie eliminovať, ako zavedenie trojzmennej prevádzky, dvoch zhotovísk, neustálej kontroly či nastavenie lepších manažérskych vzťahov so zhotoviteľom. Bratislavský magistrát zároveň podpísal časový dodatok k zmluve o zhotovení Starého mosta. Znamená to, že ďalšie práce budú mať právny rámec. Podľa Nesrovnala meškanie na stavbe bolo v minulosti spôsobené nepripravenosťou a zlým manažmentom projektu. Zhotoviteľ stavby, spoločnosť Eurovia SK, pre TASR taktiež v minulosti uviedol, že mu je jasná potreba dokončenia diela do konca roka 2015 a robí všetko pre to, aby sa tak stalo v požadovanom termíne. Konzorcium troch firiem na čele s Eurovia SK projekt zrealizuje za 58,8 milióna eur bez DPH.