Počas mesiacov odhalili organizátori MARKETING that SELLS 2015 okrem hlavných tém 14. ročníka, aj mená viac ako 15-tich expertov zo sveta marketingu, ktorí vystúpia 7. októbra v Bratislave.
Program konferencie je opäť pestrý, plný informácií a know-how od najskúsenejších. Rozmanitosť tém a prednášok, ktoré budú prebiehať súbežne v 3 konferenčných sálach otvárajú optimálne možnosti pre účastníkov – vyskladať si „vlastný program na mieru“. Ďalšou novinkou je väčší priestor pre networking. V doobedňajšej časti programu bude reč o inováciách a EFEKTivite v marketingu. Nebude chýbať ani diskusia o reálnych číslach, efektívnych a neefektívnych reklamných aktivitách. O TRENDoch v B2B marketingu, BRANDingu a lojalite či B2C marketingu na mieru sa účastník dozvie v jednotlivých sálach v poobedňajšej časti programu.
Jedným z kľúčových prednášajúcich, ktorý prinesie jedinečné know-how a nápady je Björn Owen Glad, kreatívny marketér z najväčšej content agentúry v Škandinávii. Už niekoľko rokov zodpovedá v SPOON za content a strategickú komunikáciu pre najväčšie značky ako Volvo Trucks, Volvo Cars, Sandvik, Skanska a ďalšie. Dôkaz o tom, že tvoria famózny content dokázali aj hatrikom nominácií na Content Marketing Awards 2015 s kampaňou Volvo Trucks vs. Koenigsegg.Medzi potvrdenými rečníkmi je už Luděk Kremser, marketingový expert, ktorý úspešne riadil uvedenie Windows 8 na celosvetový trh a posledné 2 roky tvorí povedomie o českej luxusnej značke LASVIT v zahraničí. Case study o spojení značky a lokálne známej tváre z dielne spoločnosti LINDEX predstaví Jana Hrušovská (Marketing & PR Coordinator Central Europe). Lindex má na svojom konte svetové tváre ako Kate Hudson, Penelope Cruz, Gwyneth Paltrow a na slovenskom trhu sa môže pochváliť spoluprácou s talentovanou herečkou a blogerkou Kristínou Farkašovou, ktorá taktiež patrí k rečníkom konferencie.
V programe vystúpi i Radim Špůrek (MOL) a zameria sa na rebranding čerpacích staníc Slovnaft, Markéta Kristlová (Mondelez Slovakia) spolu s Filipom Švaňom (PR.Konektor) prezradia marketingové zákulisie projektu posledný kúsok Milka s triatlonistkou Veronikou Otrubovou. Od ostrieľanej marketérky Zuzany Srnánkovej (AÇAIMANIA Europe) sa účastníci dozvedia najlepšie rady k event marketingu. Pozvanie prednášať prijal aj Zdenko Hoschek, odborník, ktorý vie o vytváraní nových biznis modelov z online aktivít značky veľmi veľa. Vo svojej prednáške predstaví niekoľko novovzniknutých projektov rodiny Creative Web s rovnakými východiskami, no rôznymi osudmi. Dávku inšpirácie a odpoveď na otázku „Ako má vyzerať značka 21. storočia“ prinesie Jakub Čech z daren & curtis. Nový pohľad na offline biznis a ako zmerať offline efekty online kampaní ukáže Ján Laurenčík z Pizza Seo.
Mená ďalších prednášajúcich, aktuálne info o programe a možnosti registrácie si môžete pozrieť na www.informslovakia.sk. Nájdete tu taktiež mená už registrovaných účastníkov konferencie.
Zdroj: Jana Mujkošová, +421 911 175 753, In Form Slovakia, s.r.o.