Chris Chamney z anglického Leicestershire si pred rokom kúpil televíziu LG za viac ako tisíc eur, pred pár dňami mu však prestala fungovať. Chcel ju reklamovať, no od elektronickej firmy dostal odpoveď, ktorá ho vyviedla z miery. Reklamáciu mu nechceli schváliť, lebo zistili, že v televízií uviazla mucha. Tá spôsobuje, že nefunguje, a to je podľa nich boží akt. Namiesto toho, aby mu teda poškodený produkt opravili zdarma, si od neho ešte vypýtali poplatok vo výške takmer 130 eur.
„Komunikoval som s Currys a povedali mi, že sa na televíziu pozrú, keďže bola ešte stále v ročnej záruke. Pred pár dňami mi zavolali, že to neopravia a ich dôvod bol skutočne nejasný,“ povedal Chris v rozhovore pre dailymail.co.uk. Neskôr sa rozhodol navštíviť predajňu, kde mu vysvetlili, že televízia nefunguje kvôli muche. Potom napísal formálnu sťažnosť, v ktorej spomenul, že mal právo na opravu. No gigant na to nijako nereagoval.
„Prišlo mi zvláštne, že mucha sa môže dostať do televízie a spôsobiť takéto škody a podľa nich to nie je výrobná chyba, ale akt boží,“ dodal. Nakoniec sa však firma Currys predsa len ospravedlnila a dodala, že televíziu Chrisovi opraví. „Je nám ľúto, že skúsenosť pána Chamneya nekorešponduje s našimi obvyklými štandardmi. Navrhli sme mu, že mu televíziu opravíme, ako sme mali reagovať hneď,“ odkázala spoločnosť.