"Chceme sa dostať z priemerných 45 eur na jeden let na 25 eur," povedal šéf spoločnosti Michael O'Leary pre Welt am Sonntag.
Vďaka modernejším lietadlám sa znižuje spotreba v prepočte na sedadlo a O'Leary poukázal aj na lacnú ropu. "Tieto úspory nákladov plánujeme presunúť na našich zákazníkov," dodal. Okrem toho írska spoločnosť oznámila, že chce podstatne rozšíriť svoje podnikanie v Nemecku a zvýšiť svoj trhový podiel z 5 % na 20 %.
Ryanair chce ponúkať lety aj z väčších nemeckých letísk. "Pred dvomi alebo tromi rokmi sa s nami žiadne veľké nemecké letisko nebavilo. Teraz konečne pochopili, že s nami musia spolupracovať," dodal O'Leary. Ryanair má záujem aj o spoluprácu s veľkými leteckými spoločnosťami, napríklad, Lufthansou, na dlhých trasách. O'Leary však trvá na tom, že zodpovednosť za stratenú batožinu a zmeškanie nadväzujúcich letov ponesie partnerská spoločnosť.
Ryanair má v priebehu ôsmich rokoch získať 40 až 50 nových lietadiel. O'Leary počíta s tým, že spoločnosť bude musieť prijať 300 až 400 nových pilotov.