Jednu až tri hodiny denne - toľko času trávi na internete takmer polovica, čiže 49,6 % Slovákov. O čosi dlhšie - štyri až šesť hodín denne je online takmer tretina, teda 27,02 % ľudí na Slovensku. Najviac času pritom trávia na internete ľudia od 19 do 30 rokov. Užívatelia internet využívajú najmä ako zdroj informácií, predovšetkým mladší zase uprednostňujú zábavu a komunikáciu cez internet.
Slováci pritom nedajú dopustiť na pohodlie domova. Z domu sa totiž pripája na internet až 68,5 % ľudí, a to hlavne prostredníctvom notebooku. Väčšina spotrebiteľov využíva internet na nakupovanie. Takmer 56 % respondentov v prieskume uviedlo, že nakupujú online niekoľkokrát za rok a niekoľkokrát do mesiaca takto nakupuje 35,05 % ľudí. Najčastejšie si na internete kupujúci vyberajú elektroniku, oblečenie či spotrebiče.
Väčšina pritom minie na nákupy cez internet do 100 eur mesačne. Najviac, čiže každý druhý online nakupujúci takto priemerne minie 50 eur mesačne. Aj keď iba výnimočnejšie, avšak predsa sa nájdu aj takí, ktorí mesačne minú viac ako 400 eur. Tí tvoria približne 1 % nakupujúcich. Z prieskumu tiež vyplynulo, že viac míňajú muži ako ženy.