V regáloch nájdete takmer šesťdesiat „retro“ výrobkov v autentických baleniach. Polotučné mlieko v sáčku, žuvačky Pedro, ryžové Arizonky, Melta či Holandské kakao. To je len niekoľko produktov, ktoré Lidl ponúkne ako spomienku na obdobie dávno minulé. V rámci tohto tematického týždňa si budete môcť kúpiť aj nepotravinové klasiky, ako napríklad mydlo na holenie Barbus Classic, voda po holení Pitralon, toaletné mydlo Šeřík, univerzálny čistiaci prášok AVA alebo namáčací prostriedok Namo.
„Retro týždeň sme pripravovali v úzkej spolupráci s dodávateľmi. Okrem originálneho obalu sme totiž tam, kde to bolo možné, chceli zachovať aj pôvodné zloženie a chuť. Viacero výrobkov bolo pre túto tematickú ponuku vyrobených podľa tradičnej receptúry, napr. Vysočina 1967 alebo Šunková údená saláma 1977,“ povedal Tomáš Bezák, PR manažér spoločnosti Lidl.
Retro týždeň v Lidli nadväzuje na úspešné týždňové tematické ponuky. Akcia bude prebiehať vo všetkých 123 predajniach tohto obchodného reťazca na Slovensku. Okrem tematického letáku bude Lidl Retro týždeň promovať aj televíznou reklamou, v ktorej túto akciu uvedú tváre Kuchyne Lidla Marcel Ihnačák a Roman Paulus.
Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na sociálnych sieťach.