Tam do lietadla nastúpil zamestnanec letiska a namieril si to rovno k nič netušiacej Peggy. Následne ju požiadal, aby z lietadla vystúpila. "Myslela som si, že som v zlom lietadle. Ten pán mi povedal, aby som sa hlásila za prepážkou. Keď som tam prišla, zamestnankyňa mi povedala, že volal môj manžel a mám sa mu čo najrýchlejšie ozvať," povedala Peggy. Muž jej oznámil, že ich 24-ročný syn žijúci v Denveri upadol do kómy po ťažkom úraze hlavy.
"Z reakcie aerolínií som bola príjemne šokovaná. O všetkom už vedeli. Manžel im to povedal. Okamžite mi bez poplatku prebookovali letenku na prvý let do Denveru. Ponúkli mi súkromnú čakaciu miestnosť, umožnili mi do lietadla nastúpiť i vystúpiť ako prvej, dokonca mi pribalili desiatu a obed, pretože vedeli, že budem utekať za synom bez ohľadu na seba. A to nebolo všetko... Dokonca mi bez poplatku zaslali batožinu do nemocničného hotela, v ktorom som sa ubytovala." pokračovala dojatá matka. "Keď batožina dorazila, volali mi z manažmentu aerolínií, či je všetko v poriadku a ako sa má syn," dodala na záver.
Peggy sama iniciovala stretnutie s médiami, pretože cítila potrebu poďakovať sa spoločnosti Southwest Airlines. Na otázku, ako sa má jej syn však odpovedala smutným tónom: "Stále sa zotavuje."