Slovensko je podľa hodnoty značky na 60. mieste vo svete. V tomto roku klesla na 60. miesto z vlaňajšieho 57. miesta. Podľa spoločnosti značka štátu podporuje prílev investícií, zvýhodňuje export krajiny a láka turistov. Najhodnotnejšia je podľa firmy značka USA. Ocenila ju na 19,703 bilióna dolárov, čo je oproti vlaňajšku rast o 2 %. Po USA majú v tomto roku najvyššiu hodnotu značky Číny, Nemecka, Veľkej Británie a Japonska.
Z našich susedov je najhodnotnejšia značka Poľska, ktorá rovnako ako vlani zostala na 20. mieste. Nasleduje Rakúsko, ktoré kleslo z 22. miesta na 25. Česká republika, ktorá vlani bola na 41. mieste, má teraz 42. najcennejšiu značku. Maďarsko kleslo z 52 priečky na 53. Ukrajinská značka zaznamenala tohto roku v rámci rebríčka najvýraznejší pád, a to z 53 pozície na 68. miesto. Z hľadiska investícií je podľa tohtoročnej štúdie hodnoty značiek štátov na prvom mieste Singapur, ktorý získal investičné skóre 90,9 bodu z možných 100.