Pre ruskú agentúru Interfax to v utorok povedali jej zdroje, informovala agentúra DPA.
"Pred okamihom, v ktorom lietadlo zmizlo z obrazoviek radarov, sú zaznamenané zvuky, ktoré nie sú charakteristické pre normálny let," citoval Interfax nemenovaný bezpečnostný zdroj v Káhire, kde v súčasnosti analyzujú letové záznamníky, tzv. čierne skrinky, z havarovaného stroja.
Tento informátor povedal, že tesne predtým piloti normálne komunikovali s letovými dispečermi a nič nenaznačovalo akúkoľvek nepravidelnosť. Zdroje z vyšetrovacieho tímu uviedli, že letové záznamníky sú v dobrom stave a môžu ponúknuť stopy, informovala agentúra Reuters.
To, že piloti nevyslali núdzový signál a trosky lietadla sa našli rozptýlené po veľkom území, podľa mnohých expertov naznačuje náhly rozpad lietadla počas letu. Objavili sa rôzne teórie - od jeho zostrelenia raketovou strelou cez bombu na palube až po štrukturálne zlyhanie stroja.
Vedúci zdravotnej jednotky na letisku Šarm aš-Šajch, odkiaľ sa ruskí turisti vracali z dovolenky domov do Petrohradu, povedal, že v utorok poslali do Moskvy telesné pozostatky posledných 28 obetí havárie lietadla. Odviezlo ich vojenské lietadlo spoločne s batožinou z havarovaného stroja a osobnými vecami, ktoré sa našli na mieste nehody.
Telá ostatných 196 mŕtvych cestujúcich a členov posádky už dorazili do Ruska, ale zvyšných 28 tiel poslali neskôr, pretože neboli neporušené. Pátracie tímy museli pohľadať časti tiel a uskutočniť testy DNA, aby ich mohli priradiť k sebe.