Do redakcie nám pravidelne píšu ľudia, ktorí nevedia, čo si počať s lístkami. Sociálne siete sú plné karikatúr, ktoré sa smejú z toho, že systém, ktorý pripravovali roky, je príliš náročný.
Vedenie BID priznalo, že krátka kampaň pred spustením tretej etapy je dôsledkom rozhodnutí poslancov mesta a samosprávneho kraja. Priznali, že ich tlačil čas z dôvodu čerpania eurofondov. „Zo strany BID idú náklady vo výške 2 200 000 eur, zahŕňajú výdavky na označovače, predĺženie trolejbusovej trate, zástavky, trolejbusy, električky. Z tejto sumy sa Bratislavský samosprávny kraj, zapojené mestá podieľali iba 5 percentami,“ povedala hovorkyňa BID Eva Kukurová.
Informačná kampaň stála 30-tisíc eur. „V týchto peniazoch sú najmä letáky, web, ako aj infolinka,“ tvrdí Kukurová. Samotný systém je zatiaľ podľa cestujúcich neprehľadný, na čo poukazujú aj mnohé karikatúry a vtipné koláže.