Sviatok prerástol v najväčšiu online nákupnú horúčku na svete, pričom prekonal aj slávny čierny piatok v USA a Kanade. Päť miliárd jüanov (takmer 734 000 eur) minuli Číňania u najväčšieho miestneho internetového predajcu Alibaba počas prvých piatich minút a 45 sekúnd stredajšieho nákupného sviatku.
"V Číne sa deje niečo neuveriteľného," komentoval časopis Forbes skutočnosť, že za 90 minút od začiatku predaja ľudia utratili v prepočte päť miliárd dolárov. Alibaba v stredu ponúka zľavy, na ktoré niektorí čakajú po celý rok. Vlani 11. novembra sa na stránke uskutočnili transakcie za 9,3 miliardy dolárov. Očakáva sa, že tento ročník bude pre nákupnú galériu ešte úspešnejší a budú padať rekordy.
K dispozicii je šesť miliónov produktov od 40 000 výrobcov. S reklamou čínskemu predajcovia pomáhali napríklad predstaviteľ agenta 007 Daniel Craig alebo americký spevák Adam Lambert. Jedničky v dátume 11. novembra - 11.11. - majú odkazovať na nezadaných jedinca, takzvané singles.