Plánuje preto zvýšiť tržby presviedčaním zamestnancov, aby si kupovali firemné výrobky. Informoval o tom server BBC.
Miestne médiá uviedli, že Sharp stanovil aj sumu, za ktorú by si najvyšší predstavitelia, manažéri a bežní zamestnanci mali výrobky spoločnosti kúpiť. Firma to poprela. Ako uviedla, kúpa jej produktov nie je pre zamestnancov povinná, súhlasila však s tvrdením, že chce, aby zamestnanci uprednostnili firemný výrobok pred produktom od konkurencie.
Sharpu sa dlhodobo nedarí a za ostatné tri roky ho už jeho veritelia dvakrát zachraňovali. Potom, ako koncom októbra firma oznámila medziročný prepad prevádzkového zisku za 2. kvartál obchodného roka 2015/2016 o 86 % na 3,5 miliardy jenov (26,60 milióna eur) a LCD divízia evidovala stratu 12,7 miliardy jenov, banky zvýšili na firmu tlak, aby sa LCD divízie zbavila. Sharp vtedy potvrdil, že o predaji divízie už začal rokovať s viacerými spoločnosťami.
(1 EUR = 131,60 JPY)