Nutella už v septembri tohto roka spustila novú kampaň "Staň sa mojou". Umožňuje fanúšikom tejto lahôdky vlastniť poháre s ich menami alebo menami milovaných.
Túto akciu chcela využiť aj Heather. Podľa novín The Sydney Morning Herald však nepochodila, pretože meno jej netere Isis si môžu mnohí spájať s Islamským štátom, ktorého reputácia je viac než príšerná. Keď si Heather prišla do obchodu Myer v Novom Južnom Walese zakúpiť spomínaný darček, ostala poriadne zaskočená, píše Nydailynews.com. Manažér obchodného domu jej totiž oznámil, že firma vytlačí len mená, ktoré bude považovať za vhodné. Zároveň ju odkázal na spoločnosť Ferrero, pod ktorú Nutella spadá, jej šéf sa však postavil na stranu svojej firmy.
Matka dievčatka si po tomto incidente servítku pred ústa nedávala. Generálnemu riaditeľovi Ferrera Craigovi Barkerovi odkázala, že ju ich rozhodnutie poriadne rozčúlilo: „Pošpiňujete meno mojej dcéry a odmietli ste vytlačiť ho na pohár, pretože to na verejnosť vplýva negatívne." Zároveň dodala, že dcéru pomenovala po egyptskej bohyni.
Spoločnosť Ferrero Australia následne vo vyjadrení oficiálne oznámila, že meno dievčatka je citlivá téma a považujú za nevhodné vytlačiť ho na pohári Nutella.
Nutella rejects personalised jar for five-year-old girl named Isis. https://t.co/uqilr8XG4f pic.twitter.com/Pag8y8ARuM
— smh.com.au (@smh) 27. Listopad 2015