Známy nemecký obchodný reťazec plánuje zmeniť vzhľad svojich predajní. A zmien sa dotknú aj jeho slovenského prevádzky. Lidl sa snaží prilákať nových zákazníkov.
Prvou vynovenou predajňou je v prevádzka v Piešťanoch. „Zmodernizované predajne majú kompletne nový dizajn vnútorných priestorov, ktorému dominuje sivá farba. V rámci modernizácie zväčšujeme priestor pre ponuku čerstvého pečiva a mäsa, zvyšujeme počet chladiacich vitrín a poskytujeme väčší priestor pre ponuku akčného tovaru," priblížil pre Aktuality.sk hovorca Lidlu Tomáš Bezák. V niektorých obchodoch pribudli nové mraziace vitríny či nepotravinový tovar už nie je v kovových košíkoch.
Lidl investuje milióny eur do prestavby existujúcich prevádzok. Zákazníci sa teda môžu pripraviť na širšie vchody, sklenené vitríny či napríklad zelenina sa bude skladovať v drevených debničkách.