Spolupráca so spoločnosťou Lyoness napomôže nielen k výraznej stabilizácii finančnej situácie klubu, ale aj k rozbehnutiu unikátneho vernostného programu.
Slovan oznámil svoju spoluprácu s medzinárodným obchodným partnerom už v novembri. Oficiálne ho však predstavil až na dnešnej tlačovej konferencii. Nová spolupráca by mala trvať tri roky.
"Verím, že táto spolupráca bude plodná. Spoločnosť sa stáva jedným z najväčších partnerov Slovana do budúcnosti. Nebude to len o jednostrannej reklame, ale o vzájomnej spolupráci a podpore nášho projektu. Verím, že nám to prinesie podporu na udržanie Slovana v KHL," uviedol predseda predstavenstva a generálny manažér Slovana Maroš Krajči.
Hlavným produktom vzájomnej spolupráce bude spoločná karta. Jej majitelia získajú z nákupu v rôznych obchodných spoločnostiach tzv. "cashback", teda päť percent celkovej sumy naspäť. Každý majiteľ karty bude na nej zároveň zbierať body, ktoré mu neskôr umožnia ďalšie výhody.
"Na Slovensku máme aktívne k dispozícii viac ako 1700 obchodných partnerov. Karta bude bezplatná pre všetkých fanúšikov a veríme, že nákupmi im budeme pomáhať k návratnosti financií späť na ich účet. Ide o produkty dennej spotreby, navyše držiteľ tejto karty môže nakupovať aj online. Karta platí bez obmedzenia vo všetkých 46 členských krajinách našej spoločnosti," dodal výkonný riaditeľ pre Slovensko a ČR Mário Slivka.
Slovan sa v utorok stal len druhým klubom v strednej Európe, ktorý sa môže pýšiť podobným projektom. V lete tohto roka sa stal prvým rakúsky futbalový klub Rapid Viedeň. "Belasá" karta sa oficiálne objaví na trhu 25. februára. "Mal by to byť deň nášho domáceho zápasu v play off. Ak by sme vo vyraďovacej časti nehrali, máme pripravenú alternatívu, a to spustenie predaja sezónnych permanentiek," informoval Milan Vajda, marketingový riaditeľ HC Slovan.
Fanúšikovia si v blízkom období budú môcť vybrať aj dizajn svojej novej karty. "Pripravili sme šesť základných návrhov. Na sociálnych sieťach máme približne 170.000 fanúšikov, v tomto čísle sme desiaty až jedenásty hokejový klub v celej Európe. Vychádzame z toho, že celkom reálne môže karta zaujať niekoľko tisíc až desaťtisíc fanúšikov," dodal Vajda.
V neposlednom rade pomôže karta aj Slovanu. Z každého nákupu v jednej z 50.000 partnerských spoločností nového sponzora "belasých" pôjde na podporu klubu jedno percento. "Hráme najťažšiu ligu na svete v súvislosti s náročnosťou na financie. Na to, aby sme sa v takejto spoločnosti udržali, potrebujeme práve takýchto partnerov. Verím, že naša spoločná aktivita prinesie dostatočné efekty na to, aby sa stal Slovan dlhodobým účastníkom KHL a aby svoj rozpočet navýšil. Chceme klub časom pretransformovať na malý diamant v celej súťaži," konštatoval Krajči.
Nový projekt podporila aj kabína HC Slovan na čele s kapitánom Tomášom Surovým. "Som vďačný za nového partnera, ktorý nám umožní úspešne a bezpečne pôsobiť v KHL. Myslím si, že oba subjekty majú veľkú komunitu fanúšikov a verím, že ich spojením budú všetci spokojní."