Poslední pasažieri odletia 11. januára 2016. Do marca sa znižuje aj počet letov do Bristolu. Zrušenie linky zdôvodňujú nižším záujmom cestujúcich. „Bol nedostatočný dopyt na zaplnenie 180-miestneho lietadla,“ uvádza spoločnosť. Nepomohol ani predaj jednosmerných leteniek za 9,99 €.
„Prehodnocujeme sieť našich destinácií a v prípade potreby robíme zmeny tak, aby sme čo najlepšie pokryli dopyt zo strany cestujúcich,“ uviedla manažérka komunikácie spoločnosti Wizz Air Tamara Mshvenieradze. Pasažieri, ktorí už majú zakúpenú letenku po 11. januári, dostanú po zrušení rezervácie späť celú sumu, alebo si môžu vybrať iný let prevádzkovaný spoločnosťou na rovnakej alebo porovnateľnej trase. Zmena nastala aj pri letoch do Bristolu, kde sú dočasne znížené na jeden let týždenne do polovice marca.