Jednoduchá myšlienka zapadla do celkového konceptu „Okamihy, na ktorých záleží“. Idea bola postavená na tom, že užívatelia navštívili stránku www.tesco.sk/priania, na ktorej si vytvorili originálne prianie s vlastnou fotografiou a textom.
Vytvorené želanie potom poslali svojim blízkym. Adresát po kliknutí na odkaz otvoril personalizovaný banner na stránke www.cas.sk. Namiesto svojej reklamy teda Tesco zverejnilo vianočné online priania užívateľov.
Možnosť poslať špeciálne želanie svojim blízkym využilo množstvo ľudí a kampaň mala veľmi pozitívny ohlas aj na sociálnych sieťach. Užívateľom sa páčil najmä originálny nápad a príležitosť urobiť druhým radosť. :)
Tesco navyše pripravilo pre užívateľov príjemné vianočné prekvapenie. Ľudia, ktorí poslali svoje prianie, boli zaradení do súťaže o wellness pobyt v hodnote 550 eur a 20 nákupných poukážok v hodnote 22 eur.