Na internete sa objavili priznania zamestnancov hotelov. Upratovačky ale aj recepčné prezradili to, o čom ľudia ani len netušia. Najmä čistota nie je taká, ako si mnohí predstavujú. Ide skôr o hlavný problém.
Prostredníctvom aplikácie Whisper, ktorá umožňuje používateľom povedať tajomstvo bez toho, aby odhalili svoju identitu, sa priznali. Najmä pokiaľ na nich nie sú zákazníci dostatočne milí, nepríjemne sa im pomstia, informuje dailymail.co.uk.
Výmena obliečok či prikrývok nemusí byť vždy samozrejmosťou. Aj upratovačky v hoteloch sú len ľudia a niekedy si krátia svoj pracovný čas tým, že nie všetko dokonale upracú. Odnesú si to ale žiaľ nič netušiaci zákazníci.
Toto sú priznania hotelových pracovníkov:
„Pracujem v hoteli a prikrývky sú prané raz za rok.“
„Pracujem v hoteli a niekedy neprezliekam postele a nedávam nové plachty. Jednoducho usteliem posteľ a pozbieram len vlasy guľatým odžmolkovačom. Skráti to môj čas čistenia izby o polovicu.“
„Som slúžka v hoteli a niekedy, keď som bola lenivá, som opäť použila obliečky na posteľ a upravila som ich tak, aby vyzerali dobre. Vždy som sa cítila zle, kvôli ďalším zákazníkom.“
„Pracujem v hoteli a keď sú ľudia na mňa nepríjemní, vymením ich obliečky za tie najodpornejšíe v hoteli.“
„Ak sú milí, dám im niečo navyše, ale ak sú neslušní, kašlem na nich. Pracujem na recepcii hotela.“
„Pracujem na recepciil. Keď sú ľudia ku mne neslušní, dám im tú najhoršiu možnú izbu.“
„Pracujem v hoteli. Áno, počujem vás, keď máte sex.“
„Pracujem v tom najhnusnejšom hoteli, aký som videl. Mŕtve chrobáky sú na dennom poriadku. Myslím si, že budova by mala byť zbúraná. Som príliš veľký slaboch odísť.“
„Pracujem v hoteli a niekedy sa starám o izbový servis. Nikdy sme nepriniesli obed hosťom, pretože vždy sme im zobrali taniere skôr, ako prišli hore na izbu.“
„Pracujem v hoteli a niekedy som bral tringelt od hostí, ktorých izby som nemal na starosti.“
„Pracujem v hoteli v Glens Falls. Meníme všetky obliečky a uteráky. Ale nanešťastie sme nikdy neprali prikrývky.“