A jeho jubilejné 50. vydanie bude (7. februára na Sport 2 HD) trhať rekordy. Podľa štúdie spoločnosti Kantar Media dosiahnu príjmy z reklamných spotov sumu na rekordnej úrovni 400 miliónov dolárov (vlani „len“ 345,4 mil. USD). Cena 30-sekundového reklamného spotu tak podľa odhadov dosiahne päť miliónov dolárov, pričom zo zhruba tri hodiny trvajúceho finálového zápasu tvorí reklamný priestor bezmála 50 minút. Za posledných desať rokov najviac za reklamy v priebehu Superbowlov zaplatil pivovarnícky gigant Anheuser-Busch – vyše 278 miliónov dolárov. Druhá v poradí, spoločnosť PepsiCo, si zakúpila reklamný priestor za 172 miliónov. A to sú už iné sumy!
Super bowl sa blíži! Jeho jubilejný ročník je mašina na peniaze
A peniaze sa točia. Najdrahší reklamný priestor v televízii sa predáva počas finálového duelu amerického futbalu, tzv. Superbowlu.