Temperamentná umelkyňa tentoraz spôsobila to, že divadlo Nová scéna muselo stopnúť reklamu na muzikál Madame de Pompadour!
Divadlo Nová scéna chcelo odpromovať blížiacu sa premiéru Madame de Pompadour na sociálnej sieti. Hoci za reklamu zaplatilo, už po jednom dni muselo inzerát stiahnuť. Fotografiu, na ktorej operná diva pózuje sporo odetá, totiž facebook vyhodnotil ako provokatívnu a nevhodnú. „Vaša reklama nemôže obsahovať obrázky, ktoré sú so sexuálnym podtónom alebo provokatívne,“ oznámila sociálna sieť divadlu, ktoré tak dostalo zákaz šíriť túto reklamu.
„Beriem to ako kompliment. Skladateľ a textár muzikálu sa zhodli, že pomer môjho obvodu hrudníka a pásu vybočuje z amerických priemerných ženských noriem, a preto americký softér vyhodnotil, že daný objekt stojí za hriech,“ povedala so smiechom Novému Času speváčka. S humorom celú záležitosť berie aj samotná Nová scéna. „Reakcia facebooku na náš vizuál k muzikálu Madame de Pompadour nás prekvapila a pobavila,“ vyjadrilo sa divadlo.