Priemerný nákup predstavoval 179 eur a nákupný košík obsahoval 2 až 4 darčeky.Podľa riaditeľa Hej.sk Vladimíra Sušila najžiadanejšími boli tento rok smartfóny, notebooky a kávovary. Skokanom roka sa stali chovateľské potreby.
Online nakupovaniu výrazne pomohlo aj expresné doručovanie a dostupnosť tovaru. Napomohlo tomu vybudovanie centrálnych skladov pri Bratislave spoločnosťami Alza a Hej.sk, čo znamenalo doručenie tovaru do 24 hodín. Najvyťaženejším regiónom z hľadiska objednávok bol Bratislavský kraj. Objednávky v jeho rámci tvorili 40 % z celkového počtu, nasledoval Žilinský kraj so 14 % z celkového počtu objednávok. Z elektroniky bol najväčší záujem podľa predpokladov o mobilné telefóny a notebooky.
Očakávania sa naplnili aj pri malých domácich spotrebičoch – v predajnosti dominovali kávovary, kuchynské roboty, mixéry, žehličky a tiež vysávače. Trochu netradičnou, avšak čoraz frekventovanejšou položkou v nákupných košíkoch zákazníkov sa stali chovateľské potreby.