Informovali o tom agentúry Reuters a DPA. Tržby za posledné tri mesiace 2015 vyskočili takmer o 52 % na 5,84 miliardy USD (5,36 miliardy eur) z 3,85 miliardy USD v rovnakom období 2014, pričom analytici v priemere počítali s tržbami na úrovni 5,4 miliardy USD. Príjmy z reklamy stúpli o 56,8 % na 5,64 miliardy USD. Akcia spoločnosti v poburzovom obchodovaní posilnila takmer o 12 % na 105,32 USD.
Zisk sa viac než zdvojnásobil, keď vzrástol o 124 % na 1,56 miliardy USD. Zisk bez započítania niektorých položiek dosiahol 79 centov na akciu, pričom analytici prognózovali len 68 centov na akciu.
Facebook mal na konci vlaňajška po celom svete 1,59 miliardy aktívnych užívateľov mesačne, čo je o 40 miliónov viac ako tri mesiace predtým a o 14 % viac ako na konci roka 2014. Z toho 1,44 milióna využíva službu na mobilnom zariadení, čo je medziročne o 21 % viac.