Na druhom a treťom mieste nasledovali denníky Pravda a Sme. Vyplýva to z najnovšieho prieskum MML-TGI agentúry Median SK za 3. a 4. kvartál 2015. Trojica denníkov si udržala čítanosť z predchádzajúceho sledovaného obdobia (2. a 3. kvartál 2015). Nový Čas číta 16 percent populácie vo veku 14 až 79 rokov, denníky Pravda a Sme majú čítanosť na 7-percentnej úrovni.
Za nimi nasledujú denníky Plus jeden deň (6 percent), Šport (5 percent), Hospodárske noviny (3 percentá). Denníky Korzár, Denník N a Új Szó čítajú zhodne 2 percentá populácie. Celková čítanosť celoštátnych denníkov stúpla oproti predošlému obdobiu o 1 percento na 32 percent, čo ukazuje, koľko ľudí čítalo posledné vydanie niektorého z denníkov. V prípade premennej "čítal posledných 14 dní" je čítanosť slovenských denníkov 68-percentná.
Národný prieskum zameraný na spotrebu, médiá a životný štýl uskutočnila agentúra Median SK od 22. júna 2015 do 13. decembra 2015 na vzorke 4306 respondentov vo veku 14 až 79 rokov. Realizuje ho v licenčnej spolupráci s britskou spoločnosťou Kantar Media.