Sklamanie! Práve to zažíva čitateľ, ktorý denne cestuje na trase Bratislava - Komárno so súkromným dopravcom a jeho žltými vlakmi. Po tom, čo prežil v piatok večer, sa rozhodol, že to nenechá len tak. "V začiatkoch to bolo celkom fajn, no teraz je to čím ďalej, tým horšie," povedal nám.
To, že vlak polhodinu meškal, bolo podľa neho to najmenej. "Namiesto dvoch vozňov, poslali v piatok večer len jeden. Ľudia sa tlačili, nemohli sa ani pohnúť," hovorí. "Keď už bol vozeň plný, strojvodca drzo zahlásil, aby sme sa potlačili, lebo na peróne ešte stoja ľudia, ktorí chcú cestovať," hovorí čitateľ, s tým, že už sa nemali ani kam pohnúť. Okrem toho hovorí aj o tom, že na tejto trase bežne nefunguje wifi, či kúrenie. "Toto má byť pohodlné cestovanie?" pýta sa.
O stanovisko k situácii sme požiadali aj spoločnosť RegioJet. "Vlak bol preplnený z dôvodu poruchy druhej vlakovej súpravy, a preto bola zaradená iba jedna jednotka namiesto obvyklých dvoch," ozrejmil hovorca RegioJet Aleš Ondrůj. "Je ťažké to hodnotiť objektívne. Predpokladám, že rušňovodič sa snažil urobiť maximum pre to, aby nastúpilo čo najviac cestujúcich a hlásením pomáhal," domnieva sa hovorca spoločnosti. "Mrzí nás to a ospravedlňujeme sa, bola to mimoriadna situácia," zopakoval niekoľkokrát.
O nefunkčnom kúrení, či wifi pripojení v spoločnosti nevedia. "Nemáme informácie o tom, že by na tejto trase dochádzalo k nejakým opakovaným, či častým technickým výpadkom," píše Ondrůj.