Mal to byť obyčajný večer, keď si s partiou sadnete k jednému orosenému, preberiete aktuality dňa a s úsmevom na perách sa opäť každý poberiete svojou cestou. Mirov posledný výjazd však nabral úplne iné grády, keď na Instagrame zverejnil fotku z krčmy.
"S kolegami na jedničku plnotučného," napísal Miro naoko nevinný komentár k obrázku štyroch krígľov. Fotku označil hashtagmi ako "brno", "czech" či "starobrno". A hoci s tým Miro ani nerátal, do hodiny sa mu ozval samotný pivovar! "Krásna fotka, mohli by sme zdieľať?" oslovili autora záberu.
Ten súhlasil, ale iba pod jednou podmienkou: "Ak nám tie pivá zacálujete, tak si to pokojne zdieľajte," odpísal im Miro neveriac, že na to Starobrno pristúpi. Stalo sa! Partia tak nielenže ušetrila, ale podnikavo začala oslovovať aj ďalších výrobcov alkoholu. Tí však už na jeho hru nepristúpili.
(pre zväčšenie kliknite na obrázok)
"Je naozaj zábavné, aká kauza sa z toho stala," reagoval s úsmevom na naše otázky Petr Syřiště z marketingu Heineken Česká republika. "Áno, naozaj sa to stalo, pivo som platil osobne, bolo to necelých 200 Kč (7,40 eur). Nestalo sa to prvýkrát, ale bolo to prvýkrát cez Instagram a ak sa vyskytne znovu taký pekný content, určite to radi zopakujeme," uviedol pre Váš.ČAS.sk P. Syřiště.