Na redakčný mail tip@novycas.sk sa ozvala Naďa, donedávna ešte spokojná zákazníčka istého nitrianskeho supermarketu. Po poslednej skúsenosti je však všetko inak. "Keď som si v piatok poobede kúpila malý trdelník, ešte som nevedela, čo ma čaká," píše čitateľka.
"V sobotu ráno som si ho chcela dať na raňajky, no polovicu som chcela dať sestre. Keď som ho išla prekrojiť, niečo vnútri ma brzdilo, tak som si ho pekne narezala a pretrhla rukami. To, čo tam na mňa vykuklo, a vlastne čo ma brzdilo, bola zabudnutá rúrka, na ktorej sa trdelník piekol," tvrdí Naďa a ako dôkaz priložila fotku trdelníka.
Keďže ten stál iba 39 centov, ale hlavne čitateľka býva 20 kilometrov od obchodu, v ktorom ho kúpila, reklamáciu neriešila. "Na váhe trdelníka nebolo cítiť, že by bol ťažší, tá rúrka bola ľahká. Reklamovať som ho nebola, keďže som to zistila až na druhý deň a nebývam priamo v Nitre. Neoplatilo by sa mi preto hnať auto," dodala čitateľka.