Tá trápi Bratislavu už dlhé roky. Petržalská samospráva si preto objednala firmu, ktorá po sídlisku rozmiestnila na seba poukladané vraky áut. Chce tak informovať svojich obyvateľov o novopripravovanom systéme parkovania.
Vraky áut si môžete všimnúť na Námestí hraničiarov, Panónskej ulici či v Ovsišti. Petržalka si takúto reklamu objednala od agentúry W.R.P.R., s. r. o., za 23 400 eur. Zmluvu s agentúrou v pondelok mestská časť zverejnila na svojej webovej stránke. Jej predmetom je realizácia vonkajšej reklamy, na ktorú sa majú využiť staré vraky áut. Celkovo by sa ich malo použiť 50.
Túto neprehliadnuteľnú formu reklamy má agentúra doplniť o rozdávanie informačných letákov. Ku kampani sa však mestská časť dosiaľ nevyjadrila. V listoch za oknom vrakov, ktoré sú o seba pripevnené popruhmi, si však môžete všimnúť pečiatku Petržalky a podpis starostu Vladimíra Bajana. „Mestská časť Bratislava-Petržalka vydáva súhlas s užívaním verejného priestranstva v zeleni za účelom umiestnenia vonkajšej reklamy s použitím starých vrakov áut v zeleni na Námestí hraničiarov,“ píše sa v liste. Ak Petržalka prijme novú parkovaciu politiku, bude tak prvá spomedzi všetkých mestských častí.