Technik si na jeho aute odskočil do jedného z obchodných reťazcov, aby si nakúpil. Prezradila ho nainštalovaná kamera v aute, ktorá celú jazdu zaznamenala.
Malačan Andrej si kúpil svoje auto v bazári v novembri 2013, no odvtedy bol nútený navštíviť dvakrát ten istý servis. „Najprv mi ho nesprávne ,diagnostikovali‘, napriek tomu som v deň svojich narodenín navštívil tento servis znova,“ vysvetľuje Andrej.
„Kým mi technik vymieňal brzdovú kvapalinu, sedel som v priestore pre zákazníkov zhruba hodinu. Večer som si len tak prezrel záznamy z kamery, ktorú mám kvôli prípadnej havárii. Nestačil som sa čudovať. Technik si to v rámci skúšobnej jazdy namieril do obchodu. Vrátil sa po 10 minútach,“ opisuje svoj hnev Andrej. Hneď na druhý deň zavolal do servisu a prijímaciemu technikovi vysvetlil, čo sa stalo. „Povedal mi, že to budú riešiť a že ich to mrzí,“ dodal Andrej.
Žiadna satisfakcia
Nový Čas spomínaný servis navštívil a žiadal vysvetlenie aj od majiteľa podniku Daniela Šimkoviča. „Každý technik musí preveriť stav vozidla. Brzdy sa najlepšie preverujú na obchvatoch. Tie v Malackách máme. To, že si odskočil do obchodu, nepovažujem za kriminálny čin. Je to len človek. Možno v tej horúčave si potreboval niečo dokúpiť. Bola to chvíľa, ale, samozrejme, nás to mrzí,“ povedal šéf Šimkovič. V servise prijali na základe tohto prípadu hneď prvé opatrenie.
„Zakázal som našim technikom, aby opravovali a skúšali vozidlo, ak je v ňom namontovaná kamera. Je to pre nás poučenie,“ dodal Šimkovič. Napriek tejto nepríjemnej situácii sa sťažovateľ Andrej žiadnej satisfakcie nedočkal. Môže len veriť, že mu domov nepríde žiadne policajné predvolanie alebo pokuta. „Ten človek mohol prekročiť rýchlosť, mohla ho zachytiť kamera, napríklad keď telefonoval alebo nemal pás. Auto patrí mne, ja by som znášal dôsledky,“ obáva sa prípadnej dohry Andrej Mračna.
Zachytili ste aj vy niečo kuriózne pomocou autokamery? Neváhajte a pošlite nám video spolu s krátkym komentárom na tip@novycas.sk