"Kupoval som parfum Lady Gaga. Na výrobku bola pôvodná cena 29,50 € preškrtnutá na aktuálnu cenu 14,75 €, ale na pokladni mi zaúčtovali 23,40 €. To už sme v krajine, kde si všetci predajcovia môžu robiť, čo chcú a zákazník už nemá žiadne právo na vyplatenie správnej ceny?" penil nespokojný zákazník.
Na nálade mu nepridala ani bezradná pokladníčka. "Povedala, že mi nevie vyplatiť daný rozdiel. Takže ako má človek teraz postupovať v tomto štáte, kde už nemá právo na nič?" pýtal sa rozhorčene čitateľ, ktorý sa následne sťažoval aj vedeniu známej siete parfumérií.
"Samozrejme nás veľmi mrzí, že k danej situácii vôbec došlo," reagovala na naše otázky Petra Matejbusová z Marionnaud. "V tomto prípade bola na prípravku nalepená nesprávna cena, za čo sme sa klientovi ospravedlnili a jeho podnet využijeme pre nastavenie interného procesu, aby sa už podobná situácia nezopakovala," prisľúbila P. Matejbusová s tým, že čitateľovi ako kompenzáciu ponúkli poukážku v hodnote 30 eur a navyše "zakúpenú vôňu si, samozreme, môže ponechať," dodala.