Na redakčný mail tip@novycas.sk napísala čitateľka, ktorá musela v bratislavskom supermarkete riešiť nepríjemnú situáciu. "Chcela som sa podeliť s nákupom v obchodnom reťazci. Iná cena je na štítku výrobku a iná, keď platíte pri pokladni," hovorí čitateľka o dvoch rozdielnych sumách jedného a toho istého výrobku. Podľa cenovky na údenom bravčovom kolene totiž mala zaplatiť 2,21 eura, v skutočnosti ju mäsko vyšlo na 3,68 eura. "Pri pokladni to nevedeli vysvetliť," dodala rozčarovaná zákazníčka.
(pre zväčšenie kliknite na obrázok)
Ako je možné, že čitateľke naúčtovali diametrálne odlišnú sumu?! „Na tovare, ktorý si zákazníčka zakúpila, bola uvedená akciová cena. Avšak v čase, keď bol tento tovar zakúpený, už platila bežná cena. Stalo sa tak z dôvodu zlyhania ľudského faktora, za čo sa zákazníčke ospravedlňujeme,“ reagovala na naše otázky Michaela Krnáčová, PR specialist, Billa Slovensko.
Ako majú teda zákazníci postupovať, keď si všimnú rozdielnu cenu na bločku oproti tej na výrobku? „Pokiaľ si zákazníčka všimla nezrovnalosť pred zaplatením nákupu, zodpovedný zamestnanec mal využiť garanciu ceny, čo v tomto prípade znamená opraviť cenu na pokladni na cenu, ktorá je uvedená na obale výrobku. Pokiaľ zákazníčka zaregistrovala rozdielnu cenu po zaplatení, zodpovedný zamestnanec mal zákazníčke vrátiť sumu, ktorú zaplatila," vysvetlila M. Krnáčová s tým, že na základe tohto podnetu prejdú zamestnanci Billy preškolením.