Pripravená na cibuľke, presne ako to má čitateľka rada. Katka si pripravila jaternicu zakúpenú v obchode netušiac, že to na dlhú dobu bude posledný nákup tejto maškrty. "V jaternici sa nachádzalo niečo modré, pravdepodobne kúsok mikroténového sáčku. Chuť do jedla ma hneď prešla," hovorí čitateľka, ktorá jedlo vyhadzovať nezvykne, no tentoraz na výber nemala. "Je mi úplne jasné, že pri výrobe sa môžu stáť aj takéto veci, ale jedno je isté - po tejto skúsenosti ryžové jaternice istú dobu kupovať nebudem," dodala sklamane Katka.
Po zaslaní fotografií obchodu Sintra v Poprade, ktorý "pochúťku" predal, sa veci rýchlo dali do pohybu. Výrobca reklamáciu preveril a chybu vo vlastných radoch si aj priznal.
"Na výrobu jaterníc sa okrem iného používajú mrazené bravčové hlavy, pečeň a kože, ktoré sú balené v modrej kontrastnej fólii. Po konzultácii s pracovníkmi, ktorí sa podieľajú na výrobe jaterníc, sme dospeli k záveru, že s najväčšou pravdepodobnosťou sa do jaterníc dostala kontrastná fólia z pečene," ospravedlňovala sa Sintre Miroslava Čupková z Mecomu Humenné s tým, že voči dodávateľovi pečene si uplatnili reklamáciu.
Bez povšimnutia nezostala ani čitateľka. Po niekoľkých ospravedlneniach zo strany obchodu ju na predajni čakalo kráľovské odškodné. "Verte, bola som veľmi milo prekvapená, keď mi pani vedúca odovzdala igelitovú tašku s výrobkami. A opäť tlmočené ospravedlnenie zo strany mäsopriemyslu. To som skutočne nečakala," nevedela si vynachváliť prístup obchodu aj výrobcu Katka.
Upozornite nás na prešľapy obchodov a výrobcov! Svoje fotografie aj s krátkym komentárom môžete posielať na tip@novycas.sk