Čitateľka sa koncom januára vybrala do miestneho supermarketu. V rámci početného nákupu siahla aj po zľavnenej bryndzi. "Kúpila som si 2 kusy, ktoré sú oblepené zľavami. Jeden kus bol započítaný so zľavou za 0,71 eura, druhý bez zľavy za 1,19 eura," hovorí čitateľka a fotografie, ktoré poslala na tip@novycas.sk, jej dávajú za pravdu. "Nedokážem pochopiť blokovanie v našich obchodoch, bohužiaľ, stáva sa mi to dosť často," dodala Zlatka.
Fotografie sme zaslali aj do samotného supermarketu. "Podľa priložených dokumentov zákazníčka naozaj kúpila tovar zľavnený, to znamená, že za oba výrobky mala zaplatit rovnakú sumu 0,71 €," priznala pochybenie hovorkyňa Kauflandu Michaela Janikovičová.
"Nesprávne nalepenou zľavnenou etiketou na jednom výrobku nebol dostatočne pokrytý celý pôvodný kód, čím sa stalo, že scanner na pokladni zachytil pôvodný čiarový kod," vysvetlila hovorkyňa a zároveň prisľúbila, že zákazníčke sa osobne ospravedlnia a rozdiel v sume vrátia.
Upozornite na prešľapy v slovenských obchodoch! Svoje fotografie aj s komentárom môžete posielať na tip@novycas.sk