Keď na rozdielne ceny na obale od mäsa a na pokladni upozornila, dočkala sa len bezradných pohľadov. "Na moju námietku mi bolo povedané, že mäsiari tú už nie sú, cenovky sú zlé... Ale zaujímavé, že nikto sa od rána nesťažoval, iba ja," nedokázala pochopiť ostatných zákazníkov čitateľka. Rozdiel v cenách pritom nebol zanedbateľný! Kým na mäse bolo 5,07 eur, pokladníčka jej naúčtovala navyše o viac ako euro.
"Nákup som zobrala, aj keď predražený, pretože som potrebovala urobiť rýchlu večeru," vysvetľuje Marta, prečo sa viac so zamestnancami nenaťahovala. Keďže to však nebola jej prvá negatívna skúsenosť, rozhodla sa fotografiu ešte zabalených kuracích rezňov a bločku poslať do redakcie Váš.ČAS.sk. A my sme ju preposlali kompetentným.
"V tomto prípade bola cena na etikete výrobku neaktuálna. Stalo sa tak z dôvodu zlyhania ľudského faktora, za čo sa zákazníčke ako aj všetkým ostatným zákazníkom našej prevádzky v Poprade ospravedlňujeme," nechodil zbytočne okolo horúcej kaše Oliver Vališ, riaditeľ marketingu Billa Slovensko. Rovnako priznal, že postup zamestnanca nebol správny.
"Reakcia zamestnanca pri pokladni nebola v súlade s pravidlami spoločnosti, ani s jej kultúrou a filozofiou. Zamestnanci sú opakovane školení s cieľom vedieť zvládať podobné situácie. Ich úlohou je privolať zodpovedného vedúceho, ktorý by aj v tomto prípade vyriešil podnet k spokojnosti zákazníčky," hovorí Vališ s tým, že podnet prešetrili "a bude riešený v zmysle vnútorných smerníc. Považujeme ho taktiež za podnet vedúci k opakovanému preškoleniu zamestnancov, aby sme dokázali podobným situáciam v budúcnosti lepšie predchádzať."
Upozornite nás na prešľapy obchodníkov! Svoje fotografie aj s komentárom posielajte na tip@novycas.sk