Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

RegioJet v nemilosti cestujúcich: Kúpili sme si lístky, prišli sme o peniaze!

RegioJet v nemilosti cestujúcich: Kúpili sme si lístky, prišli sme o peniaze!

Zdroj: šiš, anc

Reklama

Sľubovali spokojnosť zákazníkom, nadštandardné služby a rýchly presun. Len pred mesiacom spustil RegioJet spojenie Bratislava - Košice. 

Zákazníci sú však nespokojní a hromžia. Napriek tomu, že si kúpia lístok, vlak im na železničnej stanici Piešťany nezastaví. Súkromný dopravca RegioJet sľuboval, že v Piešťanoch bude fungovať zastávka na zavolanie. Podľa oficiálneho stanoviska spoločnosti z vlaňajšieho leta mali vlaky na železničnej stanici stáť, ak sa nazbiera 15 ľudí.

„Kúpil som si lístok, ešte sme sa dohodli pätnásti, že pôjdeme vlakom RegioJet. Zbytočne... Vlak nezastavil a my sme prišli o peniaze i stretnutia, ktoré sme mali dohodnuté,“ sťažujú sa študenti, ktorí majú zlú skúsenosť.

„Vlakové spojenie RegioJet na trati Bratislava - Žilina - Košice štandardne nezastavuje na zastávke Piešťany. Vlak je však pripravený kedykoľvek zastaviť na zavolanie. Podmienky sú jasne stanovené. Minimálny počet cestujúcich musí byť 25 a musia cestovať minimálnu vzdialenosť 150 kilometrov,“ spresnila hovorkyňa RegioJet Petra Nováková.

Autor: © Nový Čas

Vyberáme pre Vás niečo viac

Súvisiace