Dôchodca sa vybral na pobočku pošty v Bratislave na Vajnorskej ulici zaplatiť inkaso v hodnote 222,22 eur. Zamestnankyni za priehradkou dal 250 eur a trpezlivo čakal na výdavok. Namiesto očakávaných takmer 30 eur mu v ruke skončilo pár drobných. "Keď som ostal stáť pri okienku, zdvihla na mňa zamestnankyňa obočie s nevyslovenou otázkou, čo ešte chcem," hovorí čitateľ.
Vysvetlil jej teda, že mu zle vydala. Podľa Vladimíra mu bez ospravedlnenia podala 20-eurovú bankovku. "Po chvíľke som zistil, že stále je to nesprávny výdavok. Zamestnankyňa si prepočítala peniaze v pokladni a vrátila mi ďalších 5 €. Len na moje dôrazné naliehanie sa mi opätovne ospravedlnila," krúti nechápavo hlavou čitateľ.
To už sa všetkému prizerala vedúca pošty, ktorá "odmietla so mnou spísať záznam (reklamáciu) s odôvodnením, že žiadnu knihu na to nemajú. Podala mi jeden hárok papiera, aby som napísal sťažnosť." Tu už Vladimírovi viac nebolo treba. Rozčarovaný zo správania zamestnankyne aj jej vedúcej sa obidvom ženám "pomstil" po svojom - napísal sťažnosť priamo na Slovenskú poštu. A tam mu dali za pravdu!
"Vašu sťažnosť hodnotíme ako opodstatnenú. Za zistené nedostatky pri prijatí vašej platby, ako aj pri riešení situácie zo strany zamestnancov pošty sa vám ospravedlňujeme. Vedúca pošty a zamestnanci pošty boli upozornení na dôslednosť pri manipulácii s prijatou hotovosťou od zákazníkov....," píše sa v oficiálnom vyjadrení Slovenskej pošty, ktorá navyše čitateľovi poďakovala za upozornenie na nesprávne konanie jej zamestnancov.
(pre zväčšenie kliknite na obrázok)