Pomocou nej ohodnotíte personál prevádzky. Sťažnosti a nespokojnosť zákazníkov odošlete priamo manažérovi podniku, ktorý môže nedostatky okamžite riešiť. Vďaka tomuto vynálezu už stihol vyhrať tím Staffino súťaž StartupAwards.
Novinku si môžete stiahnuť zdarma. Využívajú ju reštaurácie, fitcentrá, obchody, hotely či kuriérska služba. Staffino automaticky vyhľadá prevádzku, v ktorej ste, ale dá sa to aj manuálne. „Pomocou niekoľkých kliknutí v smartfóne ohodnotíte napríklad čašníka a poviete mu ďakujem,“ povedal Tomáš.
Podľa neho 95 % hodnotení je zatiaľ pozitívnych. Personál je rád, že pomocou aplikácie vidí, kto dostal koľko hodnotení a kto komu za čo ďakuje. Majitelia a manažéri prevádzok môžu pomocou Staffina sledovať, akú spätnú väzbu dostávajú jeho zamestnanci od zákazníkov. „Všetky poďakovania sú viditeľné a verejné. Sťažnosti či pripomienky upozornia najprv manažéra prevádzky, a ten sa rozhodne. Situáciu môže zhodnotiť, zákazníkovi odpísať a vec riešiť,“ upozorňuje Tomáš.
Systém Staffino
- aplikácia je zdarma
- používa ju 200 prevádzok na Slovensku a počet sa neustále zvyšuje
- fanúšikov si už získala aj v 20 krajinách v zahraničí
- je víťazom v súťaži StartupAwards v kategórii Digital a absolútnym víťazom tejto súťaže
Marek Záhorec (33), manažér, Bencik Culinary Group
- Aplikáciu používame asi mesiac, je to hračka na jemnú súťaživosť personálu. Zatiaľ sme mali iba pozitívne ohlasy.
Adam (25), čašník, piváreň Bokovka
- Keď sme to začali v podniku používať, neboli sme nadšení, nevedeli sme, čo od toho očakávať, no keďže sme dobrí, nemáme sa čoho obávať.
Agnes (45), zákazníčka
- Staffino používam veľmi často, moja spätná väzba je na 50 % pozitívna a na 50 % negatívna.