Na historickú mapu rozmiestnil 500 najúspešnejších online spoločností. Na ďalších zobrazil využívanie internetu vo svete alebo obľúbenosť sociálnych sietí podľa krajín. Po tom, čo svoje diela zavesil na zahraničnú stránku, kde umelci zdieľajú svoje výtvory, ozvali sa mu priamo z britského Daily Mailu. Potom prišli na rad ďalšie svetové médiá, ktoré Martinov nápad zaujal.
Netradičný koníček zabezpečil študentovi obrovský úspech. Martin navštevuje Školu pre mimoriadne nadané deti a Gymnázium v Bratislave. Popri výborných študijných výsledkoch sa však stíha venovať aj vlastným nápadom. Na historickú mapu dokreslil najúspešnejšie internetové firmy.
„Spoločnosti sú zoradené v pomere podľa návštevnosti. V jednej časti sú sociálne siete, v ďalšej napríklad vyhľadávače alebo softwarové spoločnosti. Údaje som čerpal zo zahraničnej štatistiky, výsledkom je kvalitná dekorácia, napríklad na stenu,“ vraví Martin.
Ako priznáva, v škole nemá vyslovene obľúbené predmety, a tak si čas kráti kreatívnymi výtvormi. „Mapu som spravil vo photoshope, trvalo mi to asi dva týždne. Už niečo podobné existovalo, ja som to len vylepšil, je to podrobnejšie. Mám hotovú aj mapu globálneho otepľovania, budem robiť aj ďalšie,“ opisuje plány do budúcna.
Ako prezradil pre Daily Mail, má v pláne predávať výtlačky cez Amazon. „Vždy bol vynikajúci žiak, úspešne reprezentuje školu. Aký je svet malý, dokazuje aj to, že si ho všimli aj zahraničné médiá,“ vraví riaditeľka školy Jolana Laznibatová.