"Nikdy predtým sme sa s niečím podobným nestretli. Z tejto skúsenosti som bola nemilo prekvapená a ďakovala som, že som si to vôbec všimla skôr, ako by to moje malé, 2-ročné deti zobrali do úst," hovorí Ľubica (32) o momente, keď z obalu okrem čipsov vypadla aj použitá žuvačka!
Fotografie vadného balíčka sme poslali aj českému výrobcovi. Prešlo 10 dní, no odpovedí na tri jednoduché otázky sme sa nedočkali. Keď sme sa telefonicky chceli ubezpečiť, či im mail prišiel, a teda môžeme rátať s ich reakciou, dočkali sme sa iba podráždenej odpovede: "Nebudeme sa vyjadrovať cez tretiu osobu, ak chce čitateľka reklamovať výrobok, nech sa ozve sama."
Tá "lákavú" ponuku odmietla. "Viac už ich výrobok nekúpim, kašlem na nich," odkázala do českého Úsova Bratislavčanka.
10 dní, jeden telefonát a 2 hodiny
Presne toľko času potrebovalo vedenie českej firmy na to, aby nakoniec zaujalo stanovisko serióznej spoločnosti. "Ospravedlňujem sa, že som neodpovedal, čo nebolo slušné. Akúkoľvek reklamáciu radi vybavíme priamo s reklamujícim zákazníkom. Nebudeme komunikovať s prostredníkom," reagoval Radim Valný, vedúci strediska Úsovsko Food.
Máte podobne nepríjemnú skúsenosť z obchodov? Vaše fotografie aj s popisom situácie čakáme na tip@novycas.sk