A niet sa čo čudovať! Z téglika sa totiž namiesto charakteristickej horčicovej arómy vyvalil puch husto osídlenej plesne!
"Kúpil som dva kusy. Horčica bola ešte v záruke. Vrátiť som to nešiel, neoplatilo by sa mi to, keďže len nafta by ma stála viac, ako je hodnota tovaru," napísal čitateľ, ktorému sa podľa hovorkyne Tesca Zuzany Lošákovej už výrobca ospravedlnil.
"Ak si zákazník zakúpi akýkoľvek výrobok, ktorý nespĺňa prísne kvalitatívne štandardy, stačí ho reklamovať (spolu s dokladom o kúpe) v ktoromkoľvek Tescu na Slovensku, na oddelení služieb zákazníkov. Tam zákazníkovi vrátime obratom peniaze a následne už riešime situáciu so zodpovedným dodávateľom priamo my, čo je pre zákazníka pohodlnejšia možnosť," doplnila Z. Lošáková.